Vardagsskoj

Titta titta så duktig jag är! Redan nu kommer ett nytt inlägg :) Morgonen idag började bra med finfrukost hos nada. Scones och te, gottgottigottgott! Efter frukosten och sisådär tre timmars prat om festen imorgon bar det av hemmåt igen. Jag sminkade mig lite och sen bar det av till svågertorp för att handla saker till mitt nymålade rum. Jag kände mig lite lonely där jag gick helt själv, men handlat fick jag iallfall. Med mig hem fick jag en matta, två speglar, ett överkast, fyra ljushållare och två kuddar. Måste ha sett ganska rolig ut när jag kom bärandes på allt då jag inte tog vagn på något av ställena (dum som jag är).

Ikväll blir det bara slappkväll med mamma, pappa och Johan. Ska snart iväg till affären och köpa chips och godis, några indianpop med cheddar smak åker nog också ner i korgen, mumma! Imorgon ska både jag och Johan jobba så det blir att gå upp vid fem för att vara på jobb vid 6 tiden. På kvällen blire 90 tals fest. Kan knappt vänta, fast det måste jag för mina strumpor som vi färgade rosa i karamellfärg imorse är fortfarande inte torra. Avslöja vad jag ska vara kan jag inte, naj naj. Möjligtvis kommer det någon bild senare, fast det är bara om de inte blir allt för hemska.

Nej, nu får jag pallra mig iväg till Ica. See ya later alligator!

Kommentarer
frida säger:

haha peeeeeeeepppppp!!!! :D

köpte du mattan på rusta också? eller nej?

2011-02-19 | 00:19:11 | http://fridahedren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0