I'm back!

Idag hände det något. Jag gick in på den här bloggen och började läsa om gamla minnen. Jag insåg att jag vill börja skriva här igen. Jag vill kunna fortsätta kika tillbaka vad jag gjort med mitt liv. Det kanske inte kommer vara så intressant att läsa och jag lovar inte heller att jag kommer uppdatera varje dag (kanske inte ens varje vecka) men jag ska göra ett försök. För att vara ärlig så gör jag detta mest för min egen skull, men det är klart att det skulle vara kul med en kommentar lite då och då.

För er som inte vet vem jag är/läst min andra blogg så är jag Nicole, en 20 årig tjej som bor utanför Malmö. Det senaste halvåret har jag spenderat med min pojkvän Johan i Perth på Australiens västkust. Nu på måndag börjar jag på Gilda skolan här i Malmö där jag under ett år ska utbilda mig till hudterapeut.

Nu ska jag snart in till stan för fika med världens bästa Frida och världens bästa Nea. Kika in ikväll så kanske det har kommit en uppdatering redan då, vem vet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0