Långhelg

Jag har haft en underbar långhelg och den är inte slut ännu. Det har i och försig varit så att jag har varit uppe runt 4 alla dagar men kvällarna och dagarna har varit bra (morgnarna och vädert struntar vi i).

I fredags åkte jag och johan till tyskland för att köpa dricka till blandannat studenten. Vi gick lite över budgeten och fick betala med både danska euro och kort, woopsiee... Men det gick bra. Eftersom vi inte fick ta med det över till Sverige så väntade vi på mamma och pappa på Fields till runt 5 på eftermiddagen. Vi hade varit igång sedan 4 på morgonen så vi var ganska trötta när vi väl var hemma men då var jag en hel del spritflaskor plus en fin turkos bikini rikare. Men på kvällen bar det ändå av till kusinernas sommarstuga där det bjöds på god mat, god dryck och många diskussioner.

I övrigt så har jag jobbat och umgåtts med trevliga människor. I går skulle det egentligen bli filmkväll (igen) men jag och Johan somnade klockan halv 4 på eftermiddagen och vaknade inte förrän 10 på kvällen. Då gick vi ner och gjorde oss iordning och gick och la oss. Jag lyckades sova hela natten till klockan ringde halv fem och det var dags att åka till jobbet. Alla dessa tidiga morgnar gör att man blir helt slut, men det är värt det när lönecheckan kommer, det kan jag säga er.

Ikväll blir det tjejkväll hemma hos Åsa. Jag har hört ryckten om att en mumsig chokladkaka och en härlig pasta även kommer befinna sig där. Efter det blir det disneynatt med Johan. Toppen.

Nu ska jag kila upp på vinden och hämta ner och putsa av alla disney filmer. Det var ett tag sedan.

Jag får rysningar, lyssna här och njut!

Kommentarer
Mikaela :) säger:

Åh, Melissa Horn är ju alldeles underbar, men tyvärr kommer ju den där Winnerbäck in i bilden och ja... du vet vad jag har för åsikter om honom. ;)

2010-05-20 | 12:55:46 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0