day off

Fyra lektioner blev idag först tre, sen blev det två, sen blev det en och imorse fick jag veta att jag var ledig!! Jag och Johan låg därför kvar lite extra i sängen och tittade på tv. Men runt halv 10 fick vi nog och gick upp... Det var bara massa spelprogram då, haha. Lite störigt var det att läraren skickade sms om den inställda lektionen 0712 och att jag inte kunde sova efter det men annars har det varit en toppen dag.

När vi hade käkat frukost så stack jag och Johan till Ica för att handla lite. Vi ska baka risbollar till Nada eftersom hon kommer hem imorgon!! Äntligen!

Resten av förmiddagen spenderades hos Johan där jag pluggade till mitt sista prov på bladins! Jag fattar inte hur tiden kan gå så snabbt? Klockan tre var det dags för ansiktsbehandling. Jag märkte av att jag varit uppe sju för jag somnade nästan i den vama stolen. Efter ansiktsbehandlingen drog jag vidare till stan där jag köpte vi till lärarmiddagen på onsdag, och en penna... Ingen storhandling precis. Hittade den underbara klänningen jag tittat på på Zara men det fanns inte i min storlek, disappointing.

Ikväll blir det som sagt bakning och även en promenad med Frida. Måste även hinna med att göra ett bokslut på mitt projektarbete. Jag som trodde det var över. Men icke sa Nicke (eller sven) för när jag kom och lämna in mitt arbete i fredags så sa han att jag var tvungen att göra ett bokslut. Men det ska nog gå bra, hoppas jag, det verkar ganska lätt.

Nu är det middag. Spagetti, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0