Nice om ca 12 timmar!

Helgen har varit toppen! I fredags blev det återigen bara en lugn hemmakväll framför tv:n med massa gott. Gårdagen bjöd först på jobb. Några timmar efter vi jobbat klart åkte jag med Mikaela, Cajsa och Nette på cirkus, något jag inte varit på sedan jag var liten. Överraskande kul och skrämmande. På kvällen var det tjejkväll med Fida. Vi åt sushi och kladdkaka och tittade på män som hatar kvinnor. Vi hade vår egen lilla earth hour kvart i 8 till kvart i nio med massa tända ljus, väldigt mysigt. Idag har jag också jobbat och med en timmes mindre sömn var det svårt att komma upp. Resten av dagen har till mestadels spenderats för att planera inför Nice. Har varit på ica och inhandlat det sista, typ ny tandborste :)

Som sagt, imorgon bär det av till France. 5 i 7 ska jag och Johan hämta upp Mikaela. Det innebär att jag måste gå upp typ 5 (4-vintertid) för att hinna käka frukost, göra mig iordning, packa klart och framför allt lugna ner mig lite innan flyget... Men jag ska inte klaga, jag ska ju till Nice. Vi har föresten hört att där är över 20 grader så bikinin och sommarkläder är nerpackade så klart!

Nu ska jag se på tv. Snart Johan Falk. Så mycket för en tidig kväll... Sova kan man göra när man är död.

Kommentarer
Mikaela :) säger:

Haha, jag gillar sista meningen! Niiiiiiiiiiiiiiiiiiice! :D

2010-04-04 | 12:48:59 | http://oddball.blogg.se/
Mikaela :) säger:

SV "Sluden är titt"; Hahaha, ja jag satt och flinade som en idiot när jag skulle skriva ner allting! Pappa trodde att jag var hög... xD

2010-04-05 | 11:33:14 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0