Vårkänslor

Inte skrivit på en hel vecka, men ni kan inte döma mig för det. Jag menar har ni varit ute? Det är sol och det är varmt, iallfall i solen. Jag har även haft 1000000 saker att tänka på, skola bland annat. Påsklovet närmar sig och det är helt underbart. Jag och Mikan ska ju till Nice och vi fick glädjande nyheter idag när vi fick veta att där är 17 grader och sol, wonderful!

Annars så har helgen varit super. Fredagen började med skola, hade bara en lektion. På kvällen bar det av på bio, Shutter Island, med Frida och Johan, mycket bra film. Efter det gick vi til Möllan för en drink och ett glas rosé. På lördagen var det dags för jobb som vanligt. Det gick jättebra på mycket bättre än det brukar gå! Efter jobb bar det av till Nova Lund med Frida i hopp om att hitta en studentklänning. Det slutade med att jag åkte hem med en jacka/kavaj, en parfym, puder och en bok, men ingen studentklänning. På lördagskvällen var det dags för melodifestivalen. Kvällen spenderades med mat och massa annat gott med Frida, Max och Johan. Mycket trevlig kväll, och ett plus att jag tyckte att det var en bra låt som vann! Igår var det också jobb som gällde as usual, men det gick väldigt bra då med. Väl hemma igen satte jag mig i solen med rex och bara njöt, satt i t-shirt utan att frysa och till slut somnade jag, haha.

Nu fortsätter hollywoodfruarna :)


Kommentarer
Frida säger:

hahah ja jag vet faktiskt ingen annan som uppdaterar så ofta som du gör :) fast lite beroendeframkallande är det allt..något som däremot är kul är halv åtta hos mig! tjoho!

2010-03-17 | 19:23:39 | http://fridahedren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0