plooopidoop

Efter skolan idag blev det en lång promenad med frida istället för träning. Andledningen var att bilen inte var hemma, skånetrafiken är inte pålitliga och att cykla tar för lång tid... Men promenaden var skön och inget att klaga på.

Nu har hittat ännu en studentklänning. Den här är ännu bättre än den förra och den kostar bara hälften av priset!Det enda problemet är att den inte finns i min storlek. Den ska komma in om 3 veckor och jag har skrivit in det  min kalender så då hoppas jag att jag hinner klicka hem en. Beställde även telefonen idag. Hoppas den hinner komma innan Nice. Jag fick mail om att den skickades från lagret idag så borde få den imorgon eller på fredag. Toppen!

Nu ska jag titta på tv och plugga engelska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0