Önskan om sommar och sol

Studierna tar all tid just nu men då och då måste man kolla lite på tv och gå in lite på internet. Såg nyss stjärnkockarna för första gången. Det var ett bra program och tydligen är det final nästa vecka så tänkte kolla då med. Se det om ni inte kollat innan. Idag har jag slitit med MUN och History och är så gott som klar med båda två. Imorgon står religion högst på schemat. Jag måste erkänna att jag fastnade med att kolla på sommarbilder från facebook medans jag pluggade och oj vad jag längtar till sommaren. Vill ha värme, ljusa kvällar och långa nätter nu! Give me, give me, give me!


Jag drömmer mig bort

Nu ska jag titta lite mer på tv och kanske plugga lite mer medans jag väntar på Johan som inte kommer hem förrän om över en timme. Han har match och jag orkade inte följa med plus att jag har mycket att plugga (läs ville inte följa med för det är så kallt ute) så nu sitter jag själv här hemma med Bamse och har tråkigt. Får skylla mig själv.

Kommentarer
Mikaela :) säger:

SV "Opportunities"; Det tycker jag låter kanon! :D

2010-03-18 | 18:05:17 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0