Helgen i korthet

Nu blir jag lite trött... Skrev nyss ett inlägg som det nu inte finns något spår av någonstans. Helt borta. Tröttsamt. Jag är supersugen på glass efter gjort testet nedan (mycket tidsfördrivande test på sistonde).

Helgen har varit bra i övrigt, har mest jobbat som vanligt. Fredagen spenderandes hemma framför tv:n. Godis och marängsivsss stod framdukat och tv:n visade så ska det låta. Igår ringde klockan 04.30 som vanligt och vi jobbade sedan fram till 12. På kvällen körde jag och Johan mamma och pappa till stan där de skulle äta middag med några vänner. Själv körde vi lite "alone time" hemma, något som vi inte haft på länge. Vi orkade inte göra någon mat så påvägen hem köpte vi med oss kina mat. Till efterrätt blev det ännu en gång marängsviss.

Idag har vi också jobbat. 100% ob is wonderful! När Johan spelade match passade jag på att plugga. Är snart klar med religions hemtentan som ska vara klar imorgon. Har en fråga kvar men tänkte att det får vara färdigpluggat för idag, jag hinner göra den sista frågan imorgon. Nu väntas en tv-kväll för mig. Wipeout, parlamentet och sen Johan Falk, me like!

Nu vankas det efterrätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0