Goddie!

Har precis skrivit klart religions hemtentan som har hängt över mig som ett svart moln de senaste dagarna. Underbart! Idag var även sista dagen på kursen MUN. Vi avslutade det hela med en debatt, jag hade "environment committee och representerade det lilla landet (öarna) Micronesia. Trots brist på information så gick det bra och nu hoppas jag bara på ett bra betyg.

Efter skolan, som förövrigt tog den största delen av dagen (08.00-16.30) åkte jag hem till Johan. Snabbt där efter stack jag och Frida på ett svettigt spinningpass. Tog cyklen och så klart hoppade kedjan av halvvägs och vi fick gå ut till Ön, typiskt min otur. När vi slutade spinningen var det mörkt ute men vi tog med oss en hel del pappersservetter ut och försökte sätta på kedjan igen. Pappert fastnade och vi insåg till slut ett va var tvugna att smutsa ner oss lite för att sätta den på plats igen. Ca 10 min och några skratt och suckningar senare var kedjan på igen och cykeln gick återigen att cykla på.

Så ja, nu sitter jag här hemma hos Johan igen, hur nöjd som helst. Att vara klar med både religionen och MUN är underbart och nu är det enda jag behöver "oroa" mig för innan lovet engelskpresentationen vi har på torsdag. Har skrivit klart den så det ska nog inte vara några problem. Något annat som förhöjer min glädje är att om en vecka så befinner jag och Mikaela oss i Nice. Vi hoppas såklart på varmt väder och sol men om den önskan inte slår in så är jag ändå säker på att vi kommer få fem fantastiska dagar ändå! Sol och värme är ju inte allt... Eller?

Love to all


Kommentarer
Mikaela :) säger:

Klart att vi kommer att ha det underbart ändå! :D



Och angående vad du skrev på min blogg: Jag minns oxå en hel del tillfällen då jag dansade till den fantastiska låten. Galet!

2010-03-22 | 23:41:02 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0