Glädje

Jag är hur glad som helst! Psykologiprovet veckan före sportlovet gick, som många av er vet, riktigt dåligt enligt mig. Jag var 100% säker på att jag skulle få göra om det= IG. Idag fick vi tillbaka provet och jag var 2 p från MVG!!! Jag har nog aldrig blivit så glad över ett prov resultat. Satt och log hela lektionen...

Solen skiner idag och det är ockå bra. Satt vid fönstret i klassrummet och kände hur solen värmde. Såg också att snödropparna tittar upp i trädgården hemma. Vårtecken till max!

Det finns nog bara en sak som inte är bra idag och det är att jag åkt på en dunderförkylning! Kan knappt andas eftersom jag måste andas genom munnen vilket jag inte är van vid. Detta innebär att även om jag hunnit träna idag så tror jag inte jag kan. Jag blir trött och snurrig bara av att gå upp för trapperna hemma så tror inte ett hårt spinningpass är det bästa idag... Stort i-landsproblem där.

Nu ska jag skriva ut början på min religionsuppsats som ska va inne idag för att man ska kunna få ett högre betyg än g på det. Viktigt att jag inte glömmer eftersom jag måste ha minst VG, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0