Brr it is cold in here!!!

Vi renoverar nästan hela vår ovanvåning vilket innebär att vi inte har någon fungerande element. Det enda vi har är ett sånt där värmefläkt som sprutar ut luft om man sätter i kontakten. Problemet denna dagen var bara att kontakten var utdragen. Konsekvensen till detta var att jag nyss kom upp till 14,7 grader! Kan det varit så att mina kära Johan dragit ut kontakten i gårkväll när det va varmt och skönt här och att ingen har satt i kontakten igen? Well, I don't know, men kallt är det!!

Nu ska jag gömma mina händer under täcket jag har virat runt mig. Kanske uppdaterar igen när det inte är så förbaskat kallt om händerna när man skriver...

Kommentarer
Mikaela :) säger:

Haha, dagens I-landsproblem; Det är för kallt om händerna när jag skriver på datorn xD

2010-03-05 | 21:02:39 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0