Ledighet

Jobbet tar det mesta av min tid just nu. Har jobbat de senaste fyra dagarna och nu blir det fyra dagars ledighet innan jag går på fyra nya pass... Trodde det skulle vara en lugn sommar men icke sa nicke. Har dock mycket mer ledighet än jag hade innan och jag behöver pengarna till Aussie så det jag får stå ut. Inte ger jag mig själv några sovmorgnar heller. Nepp, jag vill få ut det mesta av dagen så jag ställer klockan på ca 8 varje morgon (förutom de dagar jag jobbar då den ställs på 5!).

Mitt schema de kommande dagarna är ganska smockat med härligheter. Ikväll blir det bio med max martin och johan. Kommissarie späck, jag är väldigt skeptisk. Imorgon blir det nog stan med frida sen hoppas jag på att kunna förbättra brännan. På tisdag bär det av till stranden om det är fint väder. På onsdag fyller världens bästa nathalie 20 år, systemet 10.00 sen bär det av till Danmark för att gå på Bakken och utforska deras nattliv. Som det ser ut just nu blir torsdag slappdag och min första sovmorgon på ett tag. Men som nada säger, sova kan man göra när man är död. Här ska det levas!

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig för att sedan möta upp killarna i stan. Enjoy your evening.


Kommentarer
Mikaela :) säger:

SV "Workaholic": Haha jao, jag tänkte faktiskt på dig när jag skrev det där. Ash, vi får ju pengarna som vi så väl behöver i alla fall.. :) Men visst ska vi hitta en fin dag att ses på, eller flera för den delen! Alldeles för länge sen nu, känns det som... <3

2010-07-04 | 20:02:45 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0