Zzzzz

Imorse gick jag upp tidigt, runt 6. Jag gick ner och duschade för att förhoppningsvis bli lite piggare. När jag kom ut ur duschen så tog jag som alltid balsam i håret (sånt man inte ska skölja ur). Det va dock inte som det brukade. Balsamet skummade, gick inte in i håret och det luktade som mitt shampoo. Jag skölde av händerna och tänkte att jag kanske tagit lite mycket... Det var först när jag såg skummet i handfatet där jag tvättat händerna som jag insåg att jag tagit mitt shampoo istället för balsam. Snacka om trött och lite smått sönderstressad.

För övrigt så har jag varit allmänt trött idag. Lång dag för min del och även en hel del plugg och annat som ligger som berg på mina axlar. Ikväll blir det iallfall Avatar för andra gången. Frida och Malin har inte sett den och eftersom jag har gratisbiljetter som går ut nu i januari så bjuder jag dem (+ johan) på bio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0