Sick

Idag är jag sjuk. Vaknade hos Johan imorse med hemsk migrän och det blev bara värre under dagen. Jag har lite feber nu också men huvudet är ok nu igen. Så det blev inte något öppet hus idag och inte heller någon träning. Jag måste till skolan imorgon och skriva prov sen får vi se hur jag mår. På tal om provet så har jag knapt kunnat plugga idag så vi får se hur det går med det. Har iallfall skrivit klart uppsatsen till draman nu iallafall och fått iväg den. Nu måste jag försöka plugga lite religion igen. Hoppas det går bättre den här gången än de andra 6355429 gånger jag försökt idag.

Ha det bra alla!

Kommentarer
Mikaela :) säger:

SV "Disappointed": Hmm, jag avskyr chai, så något säger mig att inte heller det skulle passa så bra...;)

2010-01-17 | 17:14:33 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0