Gottis

Idag har varit en ganska fin dag. Fikade med Frida inne i stan på håltimmen, alltid lika trevlig. Det blev även lite shopping bestående av en mössa till J, smink till mig + fina pennor till mig. Vädert har också varit ok. Solsken är alltid härligt, dock vet jag inte vad jag ska tycka om slasket som ligger över hela staden! Trots mina tjocka värmesulor så blev mina fötter lite som pigelin... Inte trevligt alls.

En lite irriterande sak är att jag har varit sugen på gräddbullar hela dagen och till och från hela veckan. Det verkar som om andra också känner suget eftersom alla gräddbullar (både med och utan kokos) är slut på Ica. Jag får nog köra in till Ica Maxi ikväll och inhandla några paket. En fågel viskade även i mitt öra att de har godis för 3,90 kr hg där nu. Billigt, gott och bra. Ja, jag tror det blir shopping på Ica Maxi ikväll och sen blir det American Pie. Det iallfall bra enligt mig!

Kommentarer
frida säger:

haha inte bra att gå i stan, bara massa kläder man vill ha ;) ooh nu blev jag också sugen på gräddbullar!

2010-01-29 | 15:53:56 | http://fridahedren.blogg.se/
frida säger:

och just det, helge skoog..men alltså frågar filmteamet samma saker som honom eller? allt passar ju så bra ihop :S haha har tänkt på det några gånger innan också :P

2010-01-29 | 18:35:38 | http://fridahedren.blogg.se/
nada säger:

aahhh din lilla jakel!! fatta sa sugen jag sitter har och ar pa losgodis! och nu graddbular ocksa... haha kaka lite for mig med ;)

2010-01-30 | 10:00:08
nicole säger:

För att göra dig lite gladare nada så kostade lösgodiset 49,90 och det tål ju inte din budget ;)

2010-01-30 | 13:08:47 | http://nlindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0