Friskus

Jag har så mycket jag vill skriva men hinner inte riktigt. De senaste dagarna har jag varit så gott som sängliggandes med en blandning av alla möjliga sjukdomar. Det har varit allt från illamående till hög feber. När jag blir sjuk får jag allt på en och samma gång... Hur som helst så är jag mycket bättre nu och har varit i skolan idag. Duktigt av mig. Har även lyckats få iväg ett halvsurt mail till våra kära lärare (också duktigt av mig tycker jag). Jag har även gett mig ut i onödan i snöovädret för att köpa ut några dumma biobiljetter (det duktigaste jag gjort idag)

Anyway, nu hinner jag inte skriva så mycket mer. Ska mysa med pojken min framför tv:n och den öppna spisen nu för det är ju faktist så att vi har varit tillsammans i 2,5 år idag. Trevligt värre.

Love

Kommentarer
Cissi säger:

Grattis förresten =) <3

2010-01-27 | 21:31:15 | http://breakingthedawn.blogg.se/
lollo säger:

grattis:):) å hoppas du mår bättre:) Snart e vi lika gamla igen:(

2010-01-28 | 12:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0