Bläö med stort B

Skolan är ibland hemsk! Idag började vi 8 och duktig som jag är åkte jag in till förta lektionen fast jag visste att min nästa lektion börjar 1320! Så nu sitter jag här och väntar och väntar. Har haft rast i ca 10 min och är redan utråkad! Hoppades att jag kunde åkt hem till Johan men så blev det inte när han fick veta att han skulle jobba. Självklart finns möjligheten att åka hem till Bunkeflo men jag vet inte riktigt om jag vill ge mig ut i snövädert. Tror det blir bättre att stanna här och plugga lite, och kanske roa mig med att skriva något inlägg här eller med att fastna i internetets värld. Det låter ganska bra tycker jag. Jag börjar med att plugga men det kommer nog komma ett och ett annat inlägg under den här gigantiska håla jag har!


Kommentarer
Mikaela :) säger:

Usch, jag lider med dig! Men jag kommer om ett par timmar och sällskapar dig :D

2010-01-18 | 10:32:50 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0