2010

2010 har börjat och snart är lovet slut. Är det någon mer än jag som tycker tiden går alldeles för fort när man har roligt? 2010 ska bli ett bra år, det har jag bestämt. Jag har många mål med detta året och några av dem är att plugga lagom mycket, ta studenten, jobba som en galning, resa och söka in till Gilda.

Det nya året inleddes bra. Först mycket trevlig middag hos Nea och sen vidare till Max. Lite suddiga minnen men en väldigt bra kväll och start på det nya året.

Imorgon blir det plugg för hela slanten. Ska träffas Cissi i stan klockan 11 och sen har jag tänkt sitta på biblioteket tills jag och J ska på bio halv 6. Och en annan sak innan jag ska ge min pojke lite kvalitetstid; på fredag blir jag blond igen. Tjoohooo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0