Svek

Jag är väligt trött på att vissa människor, så kallade "kompisar", tror att de kan behandla en precis hur de vill och ljuga en rakt upp i ansiktet. Men det ska jag säga er kära läsare, att riktiga kompisar ljuger inte för en, det kvittar vad det än gäller. Riktiga kompisar stöttar en i vått och torrt och finns alltid vid ens sida. Riktiga kompisar sviker inte för att de hittat någon annan person som de gillar bättre.

Sorligt men sant så tror jag att de flesta av oss någon gång kännt såhär. De flesta av oss har varit i detta läget, men ändå fortsätter det att hända. Hur mycket vi än vill och hur mycket vi än försöker stoppa det så fortsätter folk svika varandra. Men idag har jag bestämt att jag tänker inte acceptera att personer behandlar mig på detta viset! Att en person ena dagen ljuger för en och nästa dag låtsas som ingenting hänt, som om allt är som vanligt, tycker jag är förjävligt och jag tänker absolut inte acceptera det. Jag är trött på dina lögner och falskhet. Jag orkar inte bry mig om dig mer när du inte bryr dig om mig. Punkt slut!

Kommentarer
Frida säger:

ojdå :( fast det är sant, varför ska man bry sig om människor som inte bryr sig om en själv? men tyvärr är man dum ibland..eller möjligtvis för snäll. fika i veckan? har lite saker att berätta :)

2010-02-15 | 21:24:08 | http://fridahedren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0