Studentklänning



Jag är mitt i letandet av studentklänning just nu. Jag har kollat runt ganska länge men aldrig hittat någon jag älskat. Antingen är det fel färg, eller är den för kort, för dyr, eller så är det något annat fel. Det känns som om alla har sin klänning eller så vet de iallafall vad de vill ha. Jag själv har ingen aning. Funderar skarpt på att gå till en sömmerska och spåna ideer och sy upp en klänning. Fast tänk så blir det inte bra så måste man ändå lägga ut massa pengar ändå... Får tänka på det ett tag till... Kanske dyker drömklänningen upp en dag? Förresen så är det typ 100 år till vi står på trappan och ska sparkas ut(det känns så iallfall) så jag har igentligen ingen bra anledning till att stressa... Nu blir det hockey och sen sängen. Natti!

Kommentarer
lollo säger:

Hej hopp!!

Jag köpte min på Nelly, 300 spänn, perfaaa!!

Alla har ju vita klänningar och sen när man har massa grejjer man fått på så syns den ju knappt endå.. Så satsa på ngn billig doning och spara pengar till resan vetja! Onödigt och sy upp.. Hoppas jag kan komma och kolla! Puss & kram kussen

2010-02-28 | 22:40:23
Mikaela :) säger:

Håller med Lollo; lägg inte ut för mkt pengar & effort, den ska ju trots allt bara bäras vid ett tillfälle (antagligen). Förstår ju dock att du vill hitta nått som verkligen är pangbra, men jag tycker att vi ska ta en rejäl sväng i stan någon dag och se om vi inte kan gräva fram nått... Blir nog lättare framåt våren oxå, när det börjar bli lite mer rätt med ljusa färger & klänningar...:)

2010-03-01 | 21:19:28 | http://oddball.blogg.se/
sara säger:

fika någon dag? :) längesen sist!

2010-03-02 | 14:36:27 | http://bergstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0