sista februari

Idag försöker jag inte tänka på att det är sista dagen på lovet och att läxböckerna ligger i väskan och väntar på mig. Jag måste börja med dem snart eftersom jag har 63269646 saker att göra till nästa vecka, men det ska nog gå bra. Måste bara hoppa över Js match bara...

Idag är det riktigt härligt väder. Imorse när jag och Johan körde till jobb runt 6, var det 2 grader (för 3 veckor sedan var det -13). När vi körde hem från jobb sken solen och det va 6 grader och solen sken. Underbart! Vårkänslorna strömmar och allt känns toppenbra!!!

Nu tror jag iallafall att jag ska packa upp skolböckerna som  som legat i väskan hela lovet. Jag som hade lovat mig själv att ha minst två pluggdagar detta lovet hade istället en hel del andra, mycket roligare, saker att göra. Lite jobb med projektarbetet har det ändå blivit men sitter fast nu eftersom ett program jag behöver för att göra klart boken kostar 900 kr. Pengar jag inte vill lägga ut. Måste prata med min handledare...

Nu-dags för civics, history, engelska och danska! "Wohooo"

Kommentarer
Frida säger:

sjukt härligt väder! du har inte lust att sticka till entré i veckan? :) haha onödigt av mig att inte bara sma, aja <3

2010-02-28 | 15:54:53 | http://fridahedren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0