Nästan helg

Idag hade jag två prov vilket var det största som hände idag... Båda gick bra men Civics provet var mycket lättare än MUN så det gick bättre. Hur som helst, så har dagen varit bra over all. Skulle igentligen tränat idag men hann inte:( Bussarna vill verkligen inte med mig nu när det är snö... Får alltid vänta minst 10 minuter (bussen ska gå var 10de minut). Istället för att gå och träna följde jag med ma och pa till någon badrumsaffär där vi kollade på handfat och toalett. Just nu känns det som om vårt badrum aldrig kommer bli klart. Han som ska kakla har varit sjuk i typ två veckor och nu har han blivit sjukskriven. Typiskt.

Ikväll ska bli en tidig kväll för mig. Funderar faktist på att gå och lägga mig ganska snart. Mina nymålade naglar måste bara torka. Imorgon blir det party så måste vara utvilad då. Ma och pa blev inte alls glada när jag sa att jag skulle ut. De anser att jag inte borde gå ut eftersom jag aldrig sover ut eftersom jag alltid jobbar eller går i skolan... Jag håller med dem att det inte är det bästa men kom igen? De har aldrig haft något emot det innan när jag jobbat och gått i skolan. Jag menar att jag är i full gång alltid är inget nytt...Vi kom iallfall fram till att jag skulle vara hemma senast 3 för att få ett par timmars sömn (börjar 6), så, så får det väl bli.



Kommentarer
Frida säger:

det låter som en bra idé :) ja får jag inte pengar nästa vecka heller så ligger jag illa till, haha :P <3

2010-02-06 | 17:16:57 | http://fridahedren.blogg.se/
Nic säger:

Det känns som att ni alltid bygger om där hemma, haha.

2010-02-09 | 15:19:00 | http://iheardapuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0