Jobb, fotboll och LOV

Sitter här själv hos Johan, nyss hemkommen från jobb. Vi släppte av Johan vid kronprinsen eftersom han hade samling till sin fotbollsmatch. Jag ska självklart gå och titta. Måste erkänna att jag inte är jättesugen eftersom det snöar och är -5 grader ute. Jag kommer stå och huttra i nästan två timmar men det förtjänar han. Haha, eller?. Det är första matchen jag ser sedan han blev skadad förra året så det pirrar lite exta i magen idag. Kommer blunda i närkamperna haha ;).

Anyway, nu har jag lov på riktigt. Eftersom jag jobbat både igår och idag så känns det inte riktigt som lovet börjat ännu. Men nu har jag 5 dagar med kul framför mig. Jag ser fram emot att ha sovmorgon vilket jag inte haft sedan början på januari eftersom jag alltid jobbar. Jag måste plugga en hel del också men det är ändå mycket bättre än skola måste jag säga.

Nu ska vi åka.

Have a great day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0