Dagen före dagen

Imorgon är det min dag men redan idag gav jag mig själv lite extra. Imorse var jag på manikyr vilket var helt underbart! För 180kr fick jag underarmsmassage och fransk lackning på Gilda skolan. Toppen bra.

Eftersom det väntades snöoväder igen så blev historielektionen inställd, men jag klagar inte. Jag och J stack hem till mig och göttade oss.

För en stund sedan ringde det på dörren. Johan sprang och öppnade och vem stod inte där utanför om inte vår kära Bodil. Hon skulle lämna en present som Nada skickat till mig. Jag blev jätteglad och kunde inte vänta tills imorgon med att öppna så jag öppnade direkt. I paketet fanns det en jättefin handmålad te mugg. Min toppentjej hade skickat med ett brev också där det stod att jag med koppen kunde tänka på henne när jag satt och drack te. För er som inte riktigt hänger med så var det så att Nada, Frida och jag träffades minst en gång i veckan och drack te när Nada var hemma. Tyvärr har Frida och jag inte fortsatt med detta men det tycker jag vi får göra snart. Jag har ju en fin kopp att dricka ur och jag har även en massa skvaller.

Jag måste erkänna att det kom någon tpr när jag läste ditt brev Nada. Jag saknar dig hur mycket som helst men jag vet att du har jättekul så det är bra ändå. Men jag kan inte hjälpa att längta till du kommer hem igen. Det kommer bli hur bra som helst! Och jag måste också säga massa tack till dig gumman för den fina muggen! Du är underbar!!!!!


Kommentarer
Nic säger:

Jag saknar järngänget. (Länka mig till Nadas blogg?)

2010-02-03 | 02:06:12 | http://iheardapuff.blogg.se/
Mikaela :) säger:

Åh vilken fin mugg! :) (och du är galet söt, as always)

2010-02-06 | 14:36:22 | http://oddball.blogg.se/
nada säger:

haha naw nicole, fan ta dig du far inte skriva sanna har inlagg!! sitter oCh bolar ogonen ur mig nu typ :( saknar dig med men vi ses snart igen!! alskar dig och tack och lov att muggen kom fram i en bit :)

2010-02-07 | 11:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0