Aladdin hjärtan och ****piiip****

Sitter här och mumsar i mig Aladdin hjärtan helt för mig själv. Det är så gott att jag snart har ätit upp hela förpackningen, har 7 kvar (6 nu, smask, namnam, smask). Det roliga är att för ca två timmar sedan satt jag svettig på en spinning cykel och 'worked my ass of'. Men men, choklad är gott och behövligt när man pluggar. För just det, jag pluggar. Psykologi helvete är ämnet. Det är det värsta ämnet jag någonsin läst närstan. Eller det ligger iallfall på 5-i-topp listan. Trist och blä! Säkert kul när man väl förstår men vägen till förståelse verkar vara väldigt lång, allt för lång för mig. Hur det än är så tror jag jag måste fortsätta gå den långa vägen till förståelse, har trots allt prov IMORGON! Gosh, kill me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0