10 02 11

Idag har varit ännu en lång dag för min del. Vaknade tidigt, upp och hoppa, för att åka iväg till skolan. Hade en lektion, engelska, alltid lika trevligt :). Eftersom det var så fint väder så tog jag, på den långa rasten jag hade, tillfället till akt att åka in till stan och fota lite till projektarbetet, snart klar med min del, hur skönt som helst! Mentorsmöte och psykologi stod  på schemat innan dagen var slut. Efter skolan åkte jag hem och nu ikväll har jag genomlidit ännu ett spinningpass (spinnade igår också). Måste erkänna att det både är roligare och tiden går mycket snabbare nu än vad jag kommer ihåg. Nästa vecka ska jag på tre pass. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt men det ska väl gå.

Imorgon blir en lugn dag. Har bara en lektion + att jag har bil hela dagen. Jag slipper alltså klydda med bussar etc. Efter lektionen är det helg och den är väldigt efterlängtad. Trots jag jobbar hela helgen så är det mycket skönare att ha helg... Den här helgen har jag bestämt att jag inte ska sova bort helt. Det brukar nämligen bli så när man går upp runt 5 både lördag och söndag. Men icke den här helgen. Har alldeles för mycket att stå i.

Hur som helst så ska jag iallfall sova nu. Eller jag ska iallafall gå och lägga mig i sängen. Har fastnat i tokyo drift som J så dumt satte på. Orkar nog inte se hela ändå men vi får väl se.

Godnattpussar till er alla! 

Kommentarer
Frida säger:

haha vi är duktiga som tränar ;) tror jet set-klockorna kostade runt 600 :) den svarta jag hade bild på kostade bara 250 om jag minns rätt. haha ja, sen kom mobiler och ersatte klockorna ;) om jag köper en klocka nu är det nog mest för att den är snygg :P

2010-02-12 | 14:07:13 | http://fridahedren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0