perfection

Idag har varit en underbar dag och bättre ska den bli! Det är äntligen lov och min sista skoldag bestod av två lektioner. På den jättelånga rasten mellan dessa två lektioner hade jag körlektion vilket slutade med att vi boka tid för teori och uppkörning. Superkul men nervöst... Tänker dock inte säga vilket datum, det förblir en hemlighet...

Ikväll blir det utekväll med mina flickor vilket jag har sett fram emot ett bra tag. Innan det blir det lite förkrök och mys hemma hos Frida. Fick också nyss veta att min kära pojkvän ska bjuda mig på limone ikväll. Kan jag säga mer än att jag har stora förväntningar på denna kväll? Tror inte lovet kan få en bättre start än så här!!


Kommentarer
Mikaela :) säger:

Åh vad underbart, och så skoj att du fick boka uppkörning :D

2009-10-26 | 12:58:41 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0