gladare igen

Som de flesta av er läst så var jag inte på mitt bästa humör sist jag skrev. Dock så skrev jag hur jag kände och hur jag hade känt ett tag och det är enligt mig det en blogg är till för. I en blog ska man skriva om sina känslor och vad man känner. Hursomhelst så har jag lite bättre humör nu. Jag har fått upp mitt självförtroende lite mer nu igen genom att prestera väldigt bra i skolan den senaste veckan. Dock så kvarstår en del bkymmer, men vm har inte bekymmer och problem? Den personen skulle jag vilja träffa.

Nu ska jag gå och bleka tänderna och måla mina naglar sen ska jag plugga med brodern min och efter det bär det nog hem till Johan som är kvar på jobb...

Love!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0