Break

Här kommer en lov-uppdatering som lovat!

Fredag: Var om sagt ute med pojkvännen och sedan vännerna. Kvällen blev lika lyckad som jag hade hoppats på och jag var inte hemma fören halv 5.

Lördag: Hann sova i ca tio min innan klockan ringde (0445). Det bar iväg till jobbet och som tur var så var det ganska lugnt och vi behövde inte stressa särskilt mycket. 6 timmar senare åkte vi hem. Jag sov några timmar och sen bar det iväg på fest. Dock blev det inte så sent och vi va hemma ganska tidigt.

Söndag: Jobb Jobb Jobb (i stort sett)

Måndag: Idag började lovet på riktigt. Det invigdes med shopping med Johan. Vi gick på en tidigt bio och såg inglorious basterds, ingen film jag rekomenderar. På kvällen blev det måndagsmys med film, ostbågar och jordnötsringar.

Tisdag: Återigen, jobb, jobb, jobb.

Onsdag: Vaknade tidigt. Stack till stan och besökte tandläkaren. Hem till Bunkeflo igen. Efter en kort stund åkte jag, Johan och Frida till nya IKEA. Vi gick där några timmar självklart åt vi även där. Det blev kycklingfilé men pommes och bearnaiseås, morotskaka och självklart mjukglass. Efter besöket stack vi hem till Bunkeflo igen. Vi missade bussen i limhamn och gick därför inom pelles (why?). Där övertalade iallfall Frida och Johan mig att köpa hårfärg vilket jag som ni vet gjorde. Vi tog bussen hem och färgade mitt oh Johans hår. Efter ca en timme kom kära Nada hit och medan Johan målade uterummet så drack vi tjejer te och pratade. Senare på kvällen åkte vi in till Limhamn igen och köpte mer hårfärg eftersom mitt hår inte blivit helt brunt. Vi gick hem till Johan och färgade om det och såg på film. En väldigt lyckad dag.

Torsdag: Idag var det dags för tandläkaren igen och nu är tandskenan lagad! Johan följde med mig dit och efter detta körde vi Johan till jobb och därmed fick jag övningsköra också. Efter det for vi ut till Bunkeflo igen, hämtade upp två av Carls kompisar och stack och spelade bowling.

Ikväll kommer tjejerna hit och förhoppningsvis ska jag och frida slå våra kloka huvuden tillsammans och fixa en ny design till bloggen. Johan slutar halv 12 och om jag orkar får jag väl sticka dit då eftersom vi ska till körskolan och plugga tidigt imorgon.




Kommentarer
Mikaela :) säger:

Höhö, kyckling med bearnaisesås på Ikea är ganska oslagbart ;)

2009-10-31 | 00:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0