Alla dessa måsten

Sitter här i filosofernas värld indränkt i Epistemology, rationalism, empiricism etc. Har hållit på ett par timmar nu och har inte blivit mycket klokare. Jag blir galen! Efter skolan idag har jag även hunnit med att svara på alla dramafrågorna som ska vara klara till imorgon.

Sista lekionen idag var svenska och ni som läst mitt förra inlägg vet att det innebar presentation. Jag lyckades skriva klart texten igår och jag blev faktist riktigt nöjd med resultatet! Presentationen gick också bra och det hela slutade med MVG- vilket jag är nöjd med, med tanke på att jag skrev klart texten igår.

Nu ska jag snart gå upp till den andra datorn oh fixa det sista på vår samhällspresentation så den är klar när än vi nu ska presentera. Jag måste även skriva klart min religionsuppsats så jag bara kan fokusera mig på filosofi imogon... Jag har även lovat mig själv att jag ska klara minst ett teoriprov idag så jag kan boka uppkörning så snart som möjligt.

Jag går sakta mot väggen...

Kommentarer
Mikaela :) säger:

... men väggen flyttar sig i från dig, för det här klarar du! <3

2009-10-13 | 21:43:49 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0