wonderful

Idag har varit en bra dag! Vaknade utvild imorse och hade gått om tid att göra mig iordning innan skolan. Stack till skolan och till min förvåning har alla lektionerna idag gått snabbt och varit någerlunda intressanta. Hann även med två körkortstester under den lång håltimmen vi hade. Efter skolan var det utecklingssamtal. Dock så hade jag 1,5 timmes väntan innan ja skulle ha mina. Detta var bara bra för jag hann få undan en hel del saker, som tex lite projektarbete och svenska. Efter det blev det bara bättre; hade samtal md 2 lärare, 3 ämnen. I alla 3 ämnena hade jag väldigt stor chans att få MVG. Så nu känns helt enkelt allt toppen.

Efter vi lämnat skolan körde mamma och jag och handlade mat och därefter körde vi till kyrkan där jag bokade möte med en präst till mitt religonsarbete. Vet inte om jag ska ta det som en diss att han frågade mig om jag gick på gymnasiet eller i grundskolan...

Nu är jag iallfall hemma. Har gått kvällsrundan med Rex, maten har lagt en behaglig känsla i magen och livet känns näst intill helt perfekt. Nu ska jag återgå till pojkvännen min och hans favoritprogram, det vill säga fotboll.

---------------------

Just det! Jag glömde en väldigt viktig händelse som förgyllde min dag ytterligare. Det var ju nämligen så att den första snö viternsnön föll idag ner på Malmös gator. Kan det bli mysigare?

Kommentarer
Anonym säger:

Men vad underbart, att allt känns så härligt :D Och du förtjänar verkligen de där MVG:na som du kämpar, så jag hoppas att lärarna inte får för sig nått nu... <3

2009-11-06 | 22:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0