love

Godmorgon kära ni!

En trött jag kom nyss hem från Nathalie där det blev en hel del prat och te. Det är nog bara vi tre som kan prata 11 timmar i sträck och fortfarande inte vara färdigsnackade... Otur för mig har jag en fullbokad dag och kan därför inte sova. Skolan börjar om mindre än 2 timmar. Efter det ska jag träffa Sven för projektmöte. Efter det bär det av till Lund med Johan för möte med sta, jorden runt resa ska planeras! Därefter bär det av till skolan igen för ytterligare två lektioner innan jag slutar 17.10. Snacka om att jag kommer vara död när jag kommer hem. Men vad gör man inte för en kväll/natt med de bästa tjejerna i världen?

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0