Vår 2års dag

Eftersom Johan jobbade träffades vi inte i stan fören halv 5. Dock var han fortfarande inte helt klar så jag fick hjälpa honom och vid kvart i 5 var vi klara och gick för att ta en glass på glassfabriken. Mumsigt var det, som vanligt. Efter det hade vi två timmar att döda i stan. Eftersom ingen av oss var dirkt shoppingsugna blev detta ett litet projekt i sig. Vi gick från affär till affär utan att knappt titta på kläderna. Det slutade med att jag köpte en iste på Es House. Den där isten är inget jag kan rekomendera. Dyr som pocker och smakde som kallt te! Okej, okej, det kanske är meningen men sådant nestle iste är mycket godare och billigare! Trots vårt ointresse för shopping denna dag lyckades johan hitta ett par jeans i sista minuten (sisådär 10 i 7). Eftersom han har sin knäskada tar det extra lång tid för honom att prova, jag menar han måste ju ta av och på den där jäkla skenan.

Vi fick sedan halvspringa till Gozzip där jag bokat bord. Efter en god middag där gick vi vidare till Fridays som var ett av våra favoritställe i stockholm (tack cissi för tipset, jag kopplade inte att det va samma ställe). Där delade vi på några goda drinkar och sedan begav vi oss till savoy där vi skulle sova.

Som tur var behövde inte johan börja fören 10 idag så vi fick lite sovmorgon iallafall. Vi vaknade halv 9 och gick ner och åt hotellfrukost, snacka om vardagslyx!

Tack för du är så underbar, jag älskar dig!








Kommentarer
Cissi säger:

aaw va mysigt :) <3 haha lugnt gumman :) hoppas ni hade det mysigt :D <3

2009-07-30 | 23:44:50 | http://breakingthedawn.blogg.se/
Mikaela :) säger:

låter perfekt ju :) och oooj, vad ditt hår har blivit långt! :O xD

2009-08-04 | 13:45:41 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0