livet leker

Jag lyser med min frånvaro precis som många andra bloggare gör nu under sommaren. Hursomhelst tänkte jag nu komma med ett litet inlägg i varjefall, update om vad jag gjort de senaste dagarna kan man nog kalla det.

Jag har hunnit med ganska mycket den senaste veckan. Några av sakerna jag gjort är att ha tjejkväll med nada och frida. Vi käkade god kinamat nere vid havet för att sedan cykla hem till nada kolla på något äckligt program om förlossningar för att efter det, runt 23.00, sätta oss och dricka te, snacka och kolla i gamla skolkataloger. Efter ett tag märkte vi att vi suttit där runt nadas bord, pratat om allt mellan himmel och jord, i ca 7 timmar och att klockan nästan var 6 på morgonen. Det är bara er jag kan göra något sådant med. Ni betyder så mycket för mig även om jag inte alltid visar det.

I fredags tog jag ut mamma, mormor och mormors särbo på en liten österlen tur. Det var ju min present till mormor sist hon fyllde år. Det blev bland annat Kivik, Simrishamn, Ales stenar och kafe annorlunda.

Lördagen spenderades till en början på derdeli där jag fick både bryn och ögonfransar färgade. Perfekt nu på sommaren när man inte har smink på stranden och så. Senare på dagen åkte jag, mamma, pappa och johan till Köpenhamn för att hämta Carl som varit på språkresa. Den lilla filuren har skaffat en flickvän i stockholm som han nu sitter och har videosamtal med dagarna långa. Så gulligt, eller hur?

Nog snackat nu. Nu ska jag titta på tv och njuta av ledigheten, mer än halva har gått nu ju. En månad kvar till 3an idag!


Tjejkväll med favoriterna





Mormors dag


Brorsan kom hem


Kommentarer
Nic säger:

Awh, Carl med flickvän. I mina ögon kommer han alltid vara en liten skit, haha.

2009-07-22 | 17:53:34 | http://iheardapuff.devote.se
Mikaela :) säger:

SV " Update"; Haha, jag är grymt imponerad! Hur många kakor åt du?! :D

2009-07-26 | 17:15:19 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0