nattbloggande

Jag kan inte sova. Jag hatar dessa nätter då man aldrig blir trött hur mycket man än försöker. Jag brukar bli trött sisådär rund 6 tiden men då är det försent att sova enligt mig eftersom man då missar hela dagen.

Var och såg Harry Potter på bio idag, eller igår blir det ju nu. Jag har nog aldrig sett en så dålig film på bio! Jag hade ganska höga förväntningar eftersom alla har sagt att den var så bra. Trots detta tog det inte ens en timme innan jag låg och sov på älsklingens axel och sen vaknade jag inte fören när det var max 20 min kvar. Jag drar dock slutsatsen att filmen måste vara bra i de flesta ögon eftersom jag inte hört någon som inte har gillat den.

Hursomhelst kom jag hem runt halv 1 och sen dess har jag bara suttit vid datorn. Jag menar vad mer kan man göra halv 3 på morgonen? Det finns inte precis något bra på tv... Och när man väl sätter sig vid datorn är man fast. Hittade en artikel i skånskan, såhär stod det: "Lilla Torg har en del skadeproblem inför derbyt och därför kommer det efterföljande uppehållet lägligt. Högerbacken Johan Olsson och unge mittfältaren Mentor Perquku är korsbandsskadade. Daniel Svensson har en gipsad fot och Kristian Borbos en gipsad arm. Dessutom har Magnus Holmberg en fraktur i ena foten." Tyckte det var lite intressant att det kom upp när man sökte på Johan Olsson på google ;) och ja, man kan undra varför jag gjorde det? Men svaret är som sagt, klockan är nu 10 över 4 på morgonen och jag kan inte sova.

Kommentarer
Mikaela :) säger:

Haha, stackare! :/

Men oj, det där med filmen lät ju inte helt lysande, jag som ska se den i kväll... Haha, får väl hoppas att jag gillar den bättre! :D :D

2009-07-26 | 17:17:43 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0