jag är på gång

Nu är halkan äntligen bokad. 3 augusti blev det. Uppköring hade de inte förren i slutet på augusti och jag måste vänta och boka det till jag börjat köra med körskolan igen. Så nu blir det inget körkort innan skolan börjar men det får väl va. Ska ta det detta året iallfall.

Jag bokade även riskutbildningen idag. Nästa vecka fick både jag och johan tid för den så nu slipper jag att gå ensam. Inte så roligt att sitta i 3,5 timmar själv och höra om alkohol och droger i trafiken. Så därför drog jag med mig honom för nu tycker jag fan att han får börja med sitt körkort.

Tänkte lägga in lite bilder om vad jag har haft för mig de senaste veckorna men frida fick mitt usb med alla mina bilder så det får vänta ett tag till. Om ni är otåliga så finns ändå samtliga bilder uppe på facebook så då kan ni kolla där.

Nu ska jag laga mat. Ha det super allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0