---

Min dag började tidigt idag. Redan 20 över 9 var jag inne vid kronprinsen för att göra en halvårskontroll på synsam. Det visade sig att min syn blivit något sämmre. På höger öga hade jag nu 4,25 (3,75 innan) och på vänster öga 4,0. Dock så fick jag linser som var 4,0 eftersom jag inte vill ha olika linser. Jag slapp betala för kontrollen eftersom jag tydligen betalt den när jag var där förra gången, detta är dock inget jag kommer ihåg...

Väl hemma igen gick jag en lång promenad med rex. Efter den långa promenaden kände jag ett stort sötsug och krängde därför typ 10 hallongrottor om jag bakade igår. Snart kommer mamma hem, hon ringde och bad mig sätta på fika så det får jag väl fixa snart. Efter det ska vi köra mormor till systemet och blomsteraffären. Ikväll blir det kalas för farfar. det ryktas om att det sk bli silltårta! Mamma jag och johan bestämde att vi skulle äta innan för säkerhets skull... Måste man verkligen gratulera sin farfar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0