Välkommen 2009!

Så nu har 2009 tagit fart! Jag och flera andra har bestämt att 2009 ska bli ett toppen år och än så länge har det ju varit bra så tror verkligen på det :) Det har igentligen bara gått 6 dagar på det nya året men jag känner på mig att det kommer bli ett roligt år med massor av skojigheter! Självklart kommer man få motgångar, jag menar livet är inte alltid en dans på rosor, men man får helt enkelt bara se det från den ljusa sidan, livet går alltid vidare!

Så nu tänkte jag göra en sådan där lisa om vad jag ska göra 2009! Så på nyårsafton 2009 kan jag gå tillbaka och titta ifall jag klarat av mina löften :) Jag vet att det är lite sent men jag har faktist haft löftena sedan 12-slaget men bara inte orkat skriva ner dem. Bättre sent än aldrig ;)

2009 ska jag:

  1. Bli 18 och därmed ta körkort
  2. Vara mer ordningsam
  3. Spendera mindre pengar
  4. Spendera mer tid på skolarbete (mammas önskan, men ska dock försöka hållas)
  5. Spendera mer tid med familjen
  6. Ha ett underbart år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0