Morgonstund har guld i mun

Vaknade nyss! Klockan är kvart i 1! Haha kanske inte så ovanligt för er men för mig som är lite av en morgonmänniska är det. Men det är ganska skönt att sova så länge måste jag säga. Sov cirka 9 timmar, so thats good!

Idag ska jag ägna dagen åt att plugga. Nu när vi inte har några hantverkare som bankar och är allmänt högljuda så tänkte jag att det var bra. Just nu står mams vid spisen och lagar pannkakor, så det blir det före plugget. Senare idag ska jag på ansiktsbehandling, och efter det bär det av hem till J och där vet man aldrig avd som händer...

Så ja, det va min dag det där. Hoppas alla ni andra får en bra dag

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0