Min älskling

Nu har du åkt fina, fina vän. 5 månader, 148 dagar, kommer vi vara ifrån varandra. Men vi har klarat det förut, två gånger till och med, och jag vet att vi kommer klara det igen. Utan tvekan. Dock vet jag också att jag kommer sakna dig jättemycket. Många tårar har runnit ner från mina kinder idag och många tårar kommer att komma innan du är tillbaka. Men jag vet ifrån erfarenhet att det alltid är i början det är som värst, det är i början saknaden är som störst, jag får försöka tänka på det.

Nu sitter du på planet påväg till Afrika. Jag är så glad för din skull. Lova att maila och hålla mig uppdaterat om allt spännande som händer. Jag längtar redan något enormt till den 25 maj!

Följ gärna tjejernas resa på deras blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0