Frihet!

Äntligen måste vara dagens ord, eller kanske mer gårdagens, vet inte riktigt... Har inte skrivit på ett tag och anledningen är att jag har haft fullt upp med plugg. Måndagen bestod av två stora prov, det ena gick bra och det andra mindre bra. Fick tillbaka det som jag trodde det gick bra på och det visade sig att jag hade fel, det gick alltså riktigt dåligt.

Igår hade vi vår första föreställning på draman med! Det gick förvånansvärt bra med tanke på omständigheterna. Allt satt som det skulle och det kändes perfekt. Vi hade även en föreställning idag, det gick inte lika bra, men vi fixade det och det märktes inte så jätte tydligt att vi klantade till det lite, hoppas jag... Måste erkänna att jag kommer sakna mina tisdagsmorgnar, eller det är nog mer drama jag kommer sakna. Nu i slutet märkte man hur bra grupp vi blivit. Alla skrattar och pratar med alla. För ett halvår sedan visste man knappt vad folk hette och nu så delar man (eller iallfall jag) några av de bästa minnena från Bladins med dessa människor. Jag tycker det är helt underbart!

Så ja, det är möjligt att man kan beskriva den här dagen med ordet äntligen, men jag måste säga att kvällen beskrivs med ordet lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0