Bara för att.

Idag är jag i skolan tidigt. Fråga mig inte varför för det kan jag inte riktigt svara på. Jag antar att det var för att mamma frågade om hon skulle köra mig och jag sa ja och att det sedan visade sig att hon skulle köra redan kl 8. Hursonhelst, så är jag i skolan nu och det är typ en halvtimme till vi börjar. Jag har redan varit inne på alla roliga sidor som finns och inte heller kan jag plugga eftersom de få saker jag kan plugga på ligger där hemma.

Idag blir det en skön dag i skolan. Vi har bara en lektion, och sen är det projektmöte med vår handledare som glömt betala in avgiften till unga företagare så nu är förmodligen vårt företag stängt.. Aja, det kommer nog lösa sig på något vis. Efter skolan bär det hem till Johan för att hämta upp lite saker, bland annat allt mitt smink! Yes, jag har glömt mitt smink där så jag fick låna det mamma har och sätta på mig det idag... Toppen. Ikväll ska jag jobba vilket inte heller är så kul men det behövs.

Nu ska jag göra något vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0