Allt är toppen!

Lovet är äntligen här! Snön ryker där ute och är väldigt mysigt, iallafall om man är inomhus. Igår va det avslutning vilket var mycket bättre än förväntat, inte alls lika tråkig och lång som den brukar vara. Det slutade med ett VG i filosofi vilket jag är ganska nöjd med. Efter skolavslutningen stack några tjejer från klassen till es-house och fikade och bytte lite julklappar. Tack så mycket för det!

På kvällen var det tjejkväll hos Nada. Underbart kul med goda drinkar och god mat. Senare på kvällen kom Johan dit och vi började med öl-spelet. Det slutade inte så bra... Vid 11 på kvällen stack vi in till stan för att gå till båten som hade 18+. Vi stod i kö i en halvtimme innan vi kom in! När vi väl kom in va all pepp borta så det va en riktig besvikelse. Aja, man lär sig av sina misstag, tror inte jag kommer betala 120 kr för att gå dit igen på ett tag. Vi stack där ifrån ganska tidigt, och stack istället till BK. Efter det tog vi en taxi hem och va hemma runt halv 4.

Idag blir det julbak och mys hemma hos mig med Frida, Nada och Johan. Vi ska snart till ica och köpa allt vi behöver. Vi får nog gå dit idag, tror inte riktigt det går att cykla... Mormor fyller år idag så ikväll ska typ hela släkten på mammas sida på After Dark. Jag inbillar mig att det kan bli kul, vi får väl se...

Nu ska jag skriva inköpslista och sedan göra mig iordning för att gå och handla.

Ha det bra alla!


Kommentarer
Mikaela :) säger:

Tack själv, men det var tråkigt att du inte uppskattade kvällen lika mycket som jag... Men men, bättre lycka nästa gång, och då får vi se till att det är lite varmare xD

2009-12-18 | 14:00:45 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0