uppdatering fran spain!

Sitter har pa ett litet internet cafe i Alicante. Nadas batteri i hennes iPod tog slut och vi bestamde att dra hit. Undertiden vi vantar pa att den laddar googlar vi massa saker vi undrat har pa resan, typ som varfor molnen ar roda har pa kvallarna, varfor inte askan hors och varfor blixtrarna ar horisontella. Hursomhelst, vi har det alla super har i spanien. Varmen ar otrolig! Typ 40+ varje dag, det gar knappt att vara i solen sa darfor ligger vi mest i skuggan eller i poolen.

Imorgon borjar skolan hemma i Sverige och aven om jag ar glad att ha 3 dagars extra ledighet kanner jag lite angest over att borja 3an 3 dagar senare an alla andra... Men det ska nog ga bra anda, hoppas jag iallfall... ;)

Vi har blivit som riktiga spaniorer har nere. Vi ater tex inte middag foren vid 10. Ikvall blir det pizza, efter det blir det nagra shots av caramel vodkan jag och frida upptackt innan vi gar ut till vart favorit stallen for nagra drinkar.

Nu tickar pengarna ivag har pa datorn sa jag far val snabba mig att gora de andra saker jag planerat innan jag blir helt pank.

Ha det super! Vi hors pa onsdag/torsdag igen, hoppas jag iallfall :)

Kommentarer
Nic säger:

Karamellvodkan var underbar!

2009-08-23 | 19:39:36 | http://iheardapuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0