helgen

Gårdagen spenderades till mesta del med frida och nea. Började på Entre där jag inhanlade en söt kjol samt en tröja. Vi åkte sedan in till stan för att njuta av det fina vädert och en fika. Det blev en nypressad jordgubb/apelsin juice och en glass :) . Vi satt vid kanalen och gale vad varmt det va! Den mesta av tiden satt jag i bara linne, sommarvärme nästa. Jag kom hem vid halv 5 och då bytte jag om till shorts! Jag satt ute på tarassen med ma och pa och pillade räkor och drack vin. Riktigt mysigt! Det var 24 grader så man frös inte fast jag satt i shorts och en tunn kofta! Senare på kvällen spenderades framför tvn med familjen. Vid 12 kom johan och vi somnade inte förren vid 2. Det skulle väl varit okej om det inte skulle varit så att klockan skulle ringa kvart i 6...

Idag har dagen spenderats på jobb i över 5 timmar och sedan har vi bara slappat här hemma i Bunke. Ikväll får vi se vad som händer. Ska nog till limhamn och härja =)

Nu bär det av till ICA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0