helgen

Har inte haft tid att uppdatera i helgen. Fredagen spenderades hos frida med mexikansk mat och god dricka + trevligt folk. Igår blev det stan med mamma pappa och johan. Köpte en tröja på zara men det var allt.

Idag vaknade vi tidigt och jag mamma och sosso stack till Entre för att shoppa. Där inhandlade jag bara smink medans de andra 2 handlade en massa saker, jag kände mig duktig och väldigt ekonomisk. Vid 3 körde jag mamma pappa och johans mamma upp till hässleholm för att se johans match, det var premiär:) De förlorade dock med 3-0 något som ivi inte tycker ska upprepas. Men jag tror många i publiken tyckte att johan var bäst på plan iallfall =)

 





J är nr 3 :)

Nu ska jag kolla tv och käka godis med min kära förlorare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0