Many people will walk in and out of your life, but only true friends will leave footprints in your heart.

Jag vill stryka under min rubrik idag :) Jag fick ett väldigt trovärdigt mail från Nada nyss och det fick mig att fundera. Ett leende betyder väldigt mycket, kom ihåg det!

Idag va det skolfoto, som tur va var det bara fotot som kommer visas inom Bladins och inte inför hela malmö. Tur var det eftersom jag såg ut som en pudel i håret! Pudelfrisyren berodde på att mitt hår inte tål regn och oturligt nog småregnade det just idag, just när jag gick till skolan. Typiskt.
Aja, hade iallfall en trevlig håla med Cissi och Mikaela :) vi var onyttiga på mcdonalds och så shoppade vi lite.

Nu ikväll va jag på pilates vilket var grymt härligt. Sen körde min kära mamma mig hem till Johan vilket innebar att jag inte hr pluggat. Fy Fy, nu kommer jag inte kunna de japanska tecknen imorgon. Men, men det löser sig!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0