Hejsan tjoosan

Usch vad dålig jag känner mig. Jag har totalt glömt bort att skriva under sommaren! Aja, tänkte sätta igång nu igen. Jag menar nu har skolan börjat vilket innebär nya friska tag. 2an sägs vara jobbig, ushc usch.. och jag går social science! vad fan har jag tänkte jag när jag valde?
aja, sommaren har varit underbar! underbara resor och massa annat! massa bra upplevelser (och en del dåliga tex jordbävningar på rhodos och så) men men!
ska minsann börja skriva här igen nu.. det ska bli mit... hmm höstterminslöfte...?

puss o kram

Kommentarer
M säger:

mihi, höstterminslöfte. Fint ord! :D

2008-10-17 | 22:50:42
Mikaela :) säger:

Sagt och gjort, i brist på annat att göra gick jag tillbaka i damens blogg och fick lite smånostalgiska känslor. Tänk när det var 10 månader för dig och Johan...:o



Haha, vad jag tänkte komma till var i alla fall att du klarade det, du klarade hela tvåan i Social Science och allt det andra oxå. Känns inte det ganska awesome? :D

2010-05-28 | 23:53:40 | http://oddball.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0