tuesday

hej och hå!
Då har man uppfyllt tanken om att skaffa blogg nu då. Ifs har jag ju haft det ganska länge men tänkte börja vara duktig och skriva nu med... Vi får väl se hur det går med det, jag brukar ju inte direkt vara den som uppfyller alla mina önskemål ;)

Idag är det 10 månader sedan jag blev tsm med min baby. Jag kan inte fatta det! 10 månader är ganska länge ändå :) mys pys!

Mina planer för resen av veckan är

Idag(tisdag): 10 månader med baby då. Börjar skolan 2. Ungdomsmottagningen 4 sen plugg.
Onsdag: skola sen stan/fika hemma hos frida + inlämmning av jättearbete i geografi!
Torsdag: geografi trip! leslie är över exalterad, det r dock inte jag...
Fredag: Hoppas på att det inte blir skola, Bladins tar studenten.
Lördag: Fira 10 månader med älsklingen eftersom han har match den dagen då vi igentligen ska fira det ;)
Söndag: jobb som vanligt + att mamms kommer hem från Italy:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0